Autor Wiadomość
FLinsto
PostWysłany: Śro 18:01, 27 Lut 2008    Temat postu:

WItam wszystkich...Ej prawda jest taka ze Zipp to szajs :/ ja mam uszkodzony caly kierownik tzn uklad kierowniczy bo mialem szlifa i czekam od 8 miesiecy na czesci a oni mowia ze nie maja ich :/ co mam robic? Jakie sa czesci zamienne ktore by pasowaly?? prosze o pomoc i napisanie mi na moj e-mail piotrkanclerz1@wp.pl z gory Dzięki!
caratoskar
PostWysłany: Czw 22:49, 20 Gru 2007    Temat postu:

Witam,ja mam podobny problem.Dzisiaj byłem na przeglądzie gwarancyjnym (4000 km)moim Zippem i okazało sie ,że musiał wyczyścić i wyregulowć gażnik.Zapłaciłem 120 za przegląd i 40 zł za regulację gażnika.Serwisant powiedział,że dodatkowo musi wymienić sprężynki w sprzęgle,które kosztują 25 zł i założenie ich 20 zł.Przecież nie moja to wina ,ze sprzęgło się ślizga,tylko materiału.Dlaczego muszę ekstra płacić?????Gdzie mogę się tego wszystkiego dowiedzieć .Serwis chce wszystkie naprawy robić odpłatnie.Myślę,że to bzdura i naciąganie klienta.Czy można na gwarancji jechać do innego serwisu??? Mieszkam w Gdańsku Oliwie.
pozdrawiam.
marcin
PostWysłany: Czw 16:32, 18 Paź 2007    Temat postu: problemy z serwisem

ja mam vapora zepsul mi sie 2 razy raz pekl mi trojkat kolo baku chcialem oddac n a gwarancje to ja uznali a le czekam juz 4 miesiące pużniej urwane bylo lusterko ale nie prze ze mnie tylko bylo od nowosci wiec zadzwonilem do serwisu KUGUAR i trak samo zostala uznana ale musze czekać juz 1 mieiąc kazuja mi dzwonic co chwile bo m€wia ze nie doszla jeszcze i tak jest łocznie od 5 miesiecy.Taki z tego wniosek ze niema poco w serwisie KUGUAR robic przegladow bo i tak z gwarancji nici bo nie wymieniają cześci a jezeli wymieniaja to trzeba czekać nieskonczenie dlugo.Doradzam wam zebyscie tam nie kupowali w KUGUARZE bo jezeli sie wam cos zepsuje to niebedziecie mieli cześci.

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin